esmaspäev, 1. juuli 2013

Kinni ühes kohvikus

Kinni...ühes kohvikus..., sest vihma sajab. Ilmselt on aeg... aeg maha võtta:)).

Aega mul viimasel aja on. See on peale seda kui kiire sai mööda. Peale seda "olen tubli orav ratta sees" lõpetamist. Ma lõpetasin selle lihtsalt ära. Ühel hommikul oligi kõik. Ei taha enam. Nüüd on mul hommikud. Alates aprilli algusest õnnestus mul kõikepealt päevaga tuttavaks saada, laps kooli saata ja siis alles päriselt ärgata. Tegelikult polnudki palju vaja, sest 8.30 oli valmis juba maailma vallutama. Sinnamaale oli lihtsalt kvaliteetaeg. Hommikud on imelised. Mul ei ole neid kunagi varem olnud. Ma luban endale, et mulle jäävad alati mu hommikud.

Tegelikul on mul õhtud ka. Mu elus on üldse väga palju ilusat ja väärtusliku, kalleid inimesi ja uusi tarkuseid ja võimalusi. Ma olen tänulik.

Soovin kõigile usku ja julgust väärtustada iseennast!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar