teisipäev, 13. august 2013

Oli sünnipäev

Mul oli vahepeal sünnipäev. Sünnipäevaaeg on selline huvitav aeg. Tulevad ja lähevad igasugu mõtted. Minul oli endale küsimus, et kas siis korraldada jaht või mitte. Kõik minu suurepärased sõbrannad olid juba oma juubelid ära pidanud. Mida aeg edasi, seda vähem tahtsin mina üldse pidu pidada. Mitte, et ma pidu ei tahtnud. Ma tahtnuks oma peol ka lihtsalt külaline olla...ja siis ma tahtsin veel igasugu asju...tahtsin ja tahtsin kõlab läbi...
Kui ma enam pidukuupäeva kuskile lükata ei saanud, siis tegin ära. 
Ja ma olen ääretult tänulik kõigile armsatele inimestele, kes sel päeval olemas olid! See oli suurepärane kooslus ja aus energeetika. Mõistsin kuidas mul on terve elu õnnestunud suhelda ainult parimatega. See tunne tõi liblikad kõhtu. Sel õhtul said mitmed erinevad seltkonnad kokku ja nad sobisid! See oli selge märk sellest, et mu valikud on olnud õiged ja tulnud alati südamest. Samas tekitas see ka teadmise, et võibolla polegi enam edaspidi vaja mingeid juubeleid ega suuri pidusid. See on nüüd tehtud ja rahuolu saadud. Vast tuleb nüüd uus etapp ja keskendumine nö sisemisele peole ja olemisele...ja miks ka mitte hoopis kruiisidele:))). Inimesed ei kao kuhugi, lihtsalt koosolemise sisu võib muutuda. Nii tohutult on võimalusi teha vahvaid asju.
Järjekordses loos on lehekülg keerdunud.
Üks lugu on veel jäänud... ja ma tean, et see tuleb...eile sain märgi...
Armastan iga oma uut päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar