pühapäev, 3. veebruar 2019

Kirjad Muhvile: Mälestused 3


Hirmud!
See on postitus, mida olen kaua edasi lükanud. Ma ei taha kõike seda üles kaevata. Samas on vaja oluline läbi käia ja edasi liikuda. Ma ei karda mitte neid  tundeid taas tunda. See on juba lahustunud. Lihtsalt madalatele energiatele jõu andmine pole just tark tegevus. Siiski on see mulle praegu tähtis. Võtan seda kui kogemust ja taipamist mis või kes osas niisugune asi vajalik oli.
Kui ma Kundasse elama läksin polnud ma mitte kordagi öösel üksinda olnud. Mitte kunagi, mitte kuskil. Esimesed paar ööd ma magasin sugulaste juures, kes elasid vastasmajas. Üks vanapaar. Tõeliselt ebameelivad inimesed. Endal neil lapsi polnud ja mu meelest nad isegi ei sallinud lapsi. Ema oli nendega kokku leppinud, et peale kooli saan seal süüa ja alguses lähen ööseks ka. Söömas ma mõnikord seal isegi käisin esimesel aastal. Siis kui väga suur nälg oli. Ööbisin vast esimese nädala. Sain aru, et see ei tööta. Vanatädi on vinguviiuli ja miilitsa segu ja tema mees kippus mind igal salajasel hetkel näppima. Ma ei rääkinud sellest, sest polnud kuulajaid. Virutasin tavaliselt esimese ettejuhtuva asjaga talle vastu pead ja elasin edasi. Traumat ei saanud. Lõpetasin lihtsalt nende pool käimise. Vanatädil oli mu korteri võti. Sain selle kavalusega välja petta alles keskkooli ajal. Sinnamaale käis ta mind vahel ehmatamas. Varastas kappidest padjapüüre, linu ja ilmselt veel asju. Ükskord ka mu matemaatika kaustiku Kui ma seda märkasin siis ütles, et osa uus! Ega elu ei peagi normaalne olema :D Huvitav aga küll!
Üksinda olles olid ööd ikka hirmsad. Kord nägin Kuradit magamistoa ukse vahel. Päriselt nägin. Nüüd ma tean, et nägin päriselt. Mõnel ööl tulid luupainajad. Suur raskus ja justkui halvatus rinna peal nii, et enam hingata ei saa. Mul klassiõde elas samas trepikojas ja kord tuli mul nii suur hirm, et võtsin oma teki ja jooksin viiendale korrusele. Tal olid väga mõistvad vanemad. Aga sain aru, et see oligi see üks kord. Edaspidi pean ise hakkama saama. Nii ma siis tekitasin endale elu. Päeval oli mul koguaeg külalisi tuba täis või rööprähklesin huvitegevuste ja ühiskondlike ülesannetega. Jõudsin koju väga hilja ja väsinuna ning kukkusin hetkega voodisse. Teine variant oli see, et läksin ise kellegi poole ööseks või tuli mõni sõbranna minu juurde. Õppimisega ma ei jõudnud tegeleda. See ei mahtunud mu päevaplaani. Eks ma tegin muidugi ära need asjad, mis mulle päriselt meeldisid ja teised jäid tegemata. Sellegipoolest olid mul täitsa viisakad hinded. Lisaks vedas mul väga väga põhikoolaegse klassijuhatajaga. Ta ei torkinud mind. Lasi lihtsalt olla. Aga oli ka teistsuguseid inimesi koolis. Näiteks ajas õppealajuhataja mind kuuenda klassi kevadel pead pesema põhjusel, et äkki mul on tehtud lokid ja liiga punased juuksed. Olin sellises loomulikus olekus juba kaks aastat koolis käinud! Siis sain veelkord kinnitust, et issanda loomaaed on suur! Mida teeb väike laps sellises olukorras? Ma tõesti ei tea. Mina lihtsalt elasin edasi. Ja mul läks hästi. Head sõbrad ja julge pealehakkamine saatis mind keskkooli lõpuni. Kas ma sain sellest kõigest trauma? Jah sain! Neid sibulakoorimise kihte tuli EFT koputamisteraapias välja ja neid võib veel praegugi olla küll ja küll.  Aga sain ka kogemused ja oskused ja teadmised. Olen seda meelt, et kui me saame täiskasvanuks, siis on aeg alustada puhtalt lehelt. Oma haavadest ja armidest tuleb üle saada ja vastutus võtta. Tänulikult aksepteerida, et jah, minu elu oli selline ja nüüd ma saan iga päev iga tund teha aina uusi valikuid. Mõnikord on lihtsalt tahtmine hüüda, et kallis Universum! ma tõesti nüüd juba oskan ja saan hakkama, et palun mulle juba lihtsamaid ülesandeid :D
Iga päev iga tund iga hetk on kandnud mind läbi armastuse. Vahel läheb taipamiseks aega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar