pühapäev, 9. juuni 2019

Minu orgasmid



 Eksole! Sõnaseletuses öeldakse et orgasm on intensiivne füüsiline nauding. Aga mis selle esile kutsub? Enamik inimestest seostab seda seksiga. Õige kaa! Aga on veel kümneid võimalusi. See kogemus, millest räägin, on see, mis minuga toimub. Aegajalt. Viiel erineval moel. Ehk siis mina saan orgasme väga erinevatest olukordadest. See oli nüüd sissejuhatus.Miks ma seda lugu teiega jagan on teistsugune nagu ma isegi. Aga usun, et seda on kindlasti vaja jagada.  Sest selleks me kogemusi saamegi.

Alkohol saabus minu ellu tiba enne kui sain täisealiseks. Viimane kooliaasta ja praeguse aja mõistes süütud peod sisaldasid ikka natuke piparmündi likööri ja kui hästi läks siis isegi maasika oma. Kes mäletab neid? Imestan ikka, et kuidas meie põlvkond üldse ellu jäi. Hiljem kui veel paremini läks ja peigmehed jõukamaks said, siis oli saadaval ka Vana Tallinn ja Sovetskoje shampused. Nende vahele siis vahel ka viin mahlaga. Ma pole alkoholi kunagi tabuks pidanud. See oli täitsa tore erinevate sündmuste juurde. Alguses tegi nalja ja ajas kihistama ja hiljem pigem lihtsalt üks osa millestiganes siis. Oma paremad lollused ja lauapeal tantsimised olen ma aga alati kaine peaga teinud. Alkoholi tarbides olin ma tohutu kontrollifriik. Kartes kaotada midagi. Vanemaks saades täitis alkohol stressimaandaja rolli. Oli küll neid aegu linnavalituses töötades mil tööpäeva lõppedes tuli kindlasti ka shampus poest kaasa haarata ja siis sõbrannadega kogu see maailmavalu selles ära lahustada. Mul on olnud pikki shampuseperioode ja siis pikki õlleperioode. Nende vahele siis ülikonnas meestega konjaki pitsimine. Tunnistan, et see on lõõgastus. Aga pole lahendus. Alkohol ei paku mitte ühtegi lahendust. Pigem lükkab need edasi. Ometi oli see elu täiesti normaalne osa.
Kuus ja veidi rohkem aastat tagasi kui õppisin vaimseid praktikaid ja asusin terapeuditööle toimus muutus. Valisin valida iseennast. Õppisin väärtustama iga tänast päeva. Ja võtsin järjest vastu massidele ebapopulaarseid otsuseid lähtudes iseendast. Ja siis ma peaaegu ei vajanud enam alkoholi. Mõnikord vanast harjumusest proovisin, aga see ei kõnetanud mind enam. Ma tean, et kõik see ongi kogu olemise tasakaal. Kui ma elan seda elu, mis mulle meeldib ja teen neid tegemisi mida armastan nende inimestega kes resoneerivad siis ongi tasakaal. Pidu on minu sees ilma välise mõjutajata.
Täpselt kaks aastat tagasi juunis  Rakvere linnapäevade aeg kui olin lõpetanud seansside tegemise ja kõndisin mööda laada tänavat oli mul suur janu. Ostsin pudeliga  kaasa liitri koduõlut. Võtsin suure januga kaks lonksu. Ja siis rohkem enam ei saanud. Ma olin sellest täiesti purjus. Ja see oli väga ebameeldiv tunne. Minu kainenemine võttis aega tunde. Ja sellest hetkest teadsin, et mitte iial ei soovi ma enam alkoholi. Ja miks siis? Sellepärast , et ma soovin, et mu maailm on selge. Selle taipamine oli imeline kogemus. Ma armastan selget olekut. Kui mu mõtted, tunded ja maailmavaade on adekvaatsed. Kui ma tunnen ja kuulan oma keha. Ma armastan kõike seda mis minuga toimub. Olgu see siis milline tahes. Ma vastutan iga hingetõmbe eest oma elus.
Igaühel meist on oma  lugu ja teekond. Mind ei häiri kui keegi seltskonnas alkoholi tarbib. See on minu väline. Mina tean ennast. Tunnen ennast. Armastan ennast. Ja armastan ka kõiki tehtud ja veel tegemata lolluseid. Seda ikka täiesti selgena.

Ja nüüd orgasmidest ikka kaa. Ma olen alati olnud oma seksuaalsusega sõber. Küll keskmise kodaniku jaoks liiga pöörane, aga enda jaoks ok. Ent ikkagi võttis ka minul  enda ja oma väe tunnistamine sellisena nagu olen  ikka aega. Mida enam ma oma pärisolemusega kontakti sain, seda enam mu keha hakkas mind tänama. Ma olen saanud orgasme just jah selgusest, sellest erilisest rõõmust,  mida siin ja praegu hetked pakkuvad. Ma olen saanud orgasme sügavas hingamisest ja õnnetundest. Ma olen saanud orgasme erinevatest äratundmise energiatest. Vahel lihtsalt tänaval kõndides ja vahel kui mõni kaunis mälestus meelde tuleb. Olen saanud orgasme vabaduse tundest. Mu kogu olemine kõneleb minuga hellalt ja tänulikult. See kõik hakkas toimuma siis kui jäin alkoholivabaks. Nii lihtne see oligi.
Kogu olemise tasakaalu saavutame püsides heas tundes ja väärtustades iseennast! Ja siis on imed veel lähemal kui varem.
Armastusega kallid!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar