reede, 2. märts 2018

Ma armastasin sind niikaua kuni õppisin armastama ennast.

Viis aastat on möödunud ajast, mil astusin välja oma elust, seltskonnast, tööst, palgast, ametikorterist koos lapse ja seitsme asjaga. Miks? Sest ma ei suutnud enam endale valetada. Ei suutnud taluda seda lõputut vastuolu oma pärisolemuse ja egotrippide vahel. Ma ei soovinud olla igavene Tuhkatriinu kui on võimalus olla Kuninganna. Kas ma teadsin seda? Ei! Ma lihtsalt usaldasin! Võibolla oma tajusid. Võibolla olin lihtsalt naiivne. Võibolla olin väsinud. Võibolla tundsin teatavat hoitust. Seda kedagit, kes oli vahel käe ette pannud minu riskiretkedel, kedagit, kes oli aidanud mul süütuna püsida 24 eluaastani vaatamata rajudele pidudele, kedagit, kes lapsepõlvest peale pakkus abiks ühte kujuteldavat kangelast .
Olin oma südamel korduvalt kildudeks lasknud kukkuda. Olin põgenenud iseenda ja oma tunnete eest. Olin olnud lõputu päästja ja kuulaja saamata ise vastu mitte midagi. Olin elanud naerdes ja naeratades nii, et keegi ei kahlustanud midagi muud. Olin elanud üle kaheksa aastat kestnud une ja ärevusäired. Olin rabelenudüksikvanema rahatuserattas. Olin õppinud manipuleerima. Olin õppinud olema julge.
Nüüd oli aeg olla ka aus. Mäletan seda kevadist värsket tuulehoogu, mis mind tervituseks paitas. Mäletan seda erksat vihma kogu alastuse üle. Mäletan ka neid inimeste küsivaid pilke, et kuhu siis nii hea koha pealt?
Universum võttis mind hellalt vastu ja hakkas koolitama. Esimesed kuud kulgesid kui kiirrongi katusel. Astudes esimesed sammud siira ja avatuna olid heitlikud. Hirmud, ebakindlus ja vastutus selle eest, mida olen ettevõtnud. Ühel hetkel arusaamine, et minna saab ainult edasi. Kiire ja pidev transformatsioon!  Ja kui mitu vaipa mu alt ära tõmmati! Ja kui palju poriseid päevi!  Need olid  Universumi kontrolltööd ja eksamid. Nii selged, nii kiired. Puhastused toimusid igas eluvaldkonnas. Ja ühel hetkel saabus lõputu tänulikkus selle kõige eest. Taipamine. Ma vastutan iga hingetõmbe eest oma elus. Nii lihtne! Lubamine ja teadmine, et olen väärt vaid parimat. Äratundmine. Neutraalsus. Tingimusteta armastus. Loomine. Vägi. Tervenemine. Mäletamine. Ühendus. Usk. Usaldus. Üksolemine. Täna on see, mis loeb. Iseendana elamine. Mina olen Mina Olen. Küllus. Vabadus. Kirg. Elu. Kõik on võimalik!
Ma armastan iga päeva oma elus. Ma armastan iga inimest oma elus.

Sest ma armastasin sind niikaua kuni õppisin armastama ennast.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar